Dessa är Ab Maria Vestergård Oy´s (aroma Bageri & Konditori) allmänna köpvillkor.

aroma Bageri & Konditori

Ab Maria Vestergård Oy (officiellt namn)

FO-Nummer 2206705-4 

Postadress: Fransisvägen 14 B, 66540 Petsmo

Genom att beställa från vår webbsida accepterar kunden dessa allmänna villkor.

Betalningsmetoder.

Denna webbutik erbjuder betalning vid upphämtning på plats eller betalning vid beställning genom betalningsförmedlaren Paytrail. Kunden väljer betalningssätt vid beställningen.

Önskar ni få beställningen på faktura kan ni välja betalning vid upphämtning och skicka faktureringsuppgifterna till invoice@aroma.fi eller ta med uppgifterna när beställningen hämtas. Ett arvode på 2,50 € per faktura erhålls.

Som leverantör av betalningsförmedlingstjänsten står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Vid betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutikens innehavare.

Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/information-om-betalning

Priser.

Alla priser är inklusive moms och i EUR.

Prisförändringar.

Vi förbehåller oss rätten att ändra våra priser.

Leveranser.

Alla beställningar hämtas upp vid vald betjäningspunkt och vald tidpunkt. Observera betjäningspunktens öppethållningstider när beställningen görs.

Alla beställningar görs senast 3 arbetsdagar innan. Beställningstiden på en del av säsongsprodukter kan vara längre, kontrollera beställningstiden vid varje produkt i webshopen.

Det finns ingen minimibeställning för inköp.

Annullering.

Annullera din beställning senast 2 arbetsdagar innan planerad avhämtning. Ta kontakt i första hand med betjäningspunkten som beställningen är planerad att hämtas från. Om inte svar fås tillräckligt snabbt, kontakta någon av de övriga betjäningspunkterna.

Returnering.

Returneringsrätt gäller ej livsmedel.

Felaktig produkt

Vid avhämtning av beställningen godkänner kunden dess innehåll. Kunden ansvarar för korrekt förvaring av produkten från och med upphämtningen. Om det senare märks att beställningen trots detta inte är felfri, kontakta i första hand betjäningspunkten där beställningen hämtades upp på. Om inte svar fås tillräckligt snabbt, kontakta någon av de övriga betjäningspunkterna.

Ändringar av villkor

Vi har rätt att ändra på dessa villkor.